התקשרו אלינו עכשיו: 09-760-4557
או בקרו אותנו בכתובת: ויצמן 38, כפר סבא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
או בקרו אותנו בכתובת: ויצמן 38, כפר סבא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החברים של מצוק

מהרגע הראשון שירמי פתח את חנות מצוק היה לו מנהג, שלימים הפך למסורת – החולצה הנודדת.

לאחר ההצטיידות המקצועית אצלו הוא היה מבקש מהמטיילים לחזור, לספר חוויות ולהראות תמונות מן המסע. כולם היו חוזרים, מלאים בחוויות מרגשות, ובידם תמונה מפותחת (עוד בימים שהיו מפתחים תמונות), וביחד ירמי והמטיילים היו בוחרים מקום ראוי לתלות את התמונה על אחד הקירות בחנות. עם השנים, הפך זה מנהג, כל מטייל שהצטייד בחנות היה חוזר בתומו ובידו תמונה מפותחת, מבקש לתלות את תמונתו על אחד מקירות התהילה שבחנות.

היום, לאחר 27 שנים שהחנות קיימת, כבר כמעט ולא נותר מקום פנוי על קירות החנות המלאים בתמונות וחוויות של משפחת מצוק. התמונות כולן מספרות סיפור, סיפור של אנשים, של מסעות, של חוויות, של תרבויות, אבל בעיקר, של בית, של אהבת טבע שחיברה לה אנשים שהפכו למשפחה. לאחרונה, בשל הצטמצמות המקום, החלטנו למסגר חלק מהתמונות ולתלות אותן בכניסה לחנות (אל דאגה, תמיד יהיה מקום לעוד תמונות).

וכיום, לאור העלייה לאוויר של האתר החדש, היה לנו ברור שניתן גם כאן מקום לשותפות האמיתית עם הלקוחות המטיילים שלנו, שכבר מזמן הפכו לחברים.

אנחנו מודים לעשרות אלפי מטיילים, אלפי משפחות, מאות תמונות ואין ספור סיפורים, חוויות והתרגשויות שחלקתם אתנו.
בלעדיכם מצוק לא הייתה הבית שהיא היום.

החולצה הנודדת

מוזמנים להסתכל במפה ולחפש את עצמכם! בתקופה הקרובה נעלה עוד ועוד תמונות, גם את אלו שתלויות בחנות מלפני 27 שנים – נסרוק ונוסיף. תמשיכו להתעדכן כאן, כי זה המקום שלנו יחד.

הצטלמתם עם החולצה הנודדת ואתם לא מופיעים פה?

שלחנו לנו עכשיו את התמונה עם החולצה, ונוסיף אותה בהקדם!